Sarah Misselbrook – Artèries

Publicació: Artèries – revista d'art i creatiu

Sarah Misselbrook’ és un artista amb seu a Xipre, el treball conceptual utilitza la fotografia digital, escultura, fosa, i el dibuix. Els seus treballs en 3D són un joc de preocupacions escultòriques tradicionals, el procés d'agregar o treure. No obstant això, això no s'aconsegueix amb pedra o fusta, però la xocolata o sabó, materials degradables o fins i tot comestible que subratllen l'estat transitori del cos.

Les últimes obres mostren la naturalesa seductora encara repel · lent de l'anatomia humana. Són l'expressió de formes d'exterioritzar una autoanàlisi molt interioritzat del 'cos personal'. La pràctica de Misselbrook ha desenvolupat fortament en els últims 3 any amb exposicions individuals i col·lectives tant a Xipre i el Regne Unit. Ha rebut el generós suport de Arts Council England resultant en la creació del lloc- cossos específics de treball: Absolution (amunt) & "Afirmació"(dret).

La seva última exposició individual 'selecció natural’ a l'octubre 2007, després dels estudis de post grau a Xipre College of Art, van presentar noves obres creades sobre llenç nu usant materials de dibuix i colorants alimentaris. Les obres figuratives de gran escala imaginen el cos de l'artista atrapat en la imatge de la superfície, obsessivament dibuixat en un intent de perfecció dimensional. Les sèries més petites de llenços de socors juguen amb els espectadors’ desig d'inspeccionar de prop i personal. 'Selecció ..unnatural qüestiona la importància de la imatge de la superfície, bellesa prescrit; aquests cossos estan atrapats en una batalla simètric en els llenços. Treu aquest mirall, aquesta línia de reflexió, línia de la secció d'or, perfecció; mai serem i som perfectes ni bella. Estem aquí i això és suficient, ens imperfectes tot el que és la bellesa. Prenem, menjar, espatllar, devorar, consumir ..’ Sarah Misselbrook 2007

Una exposició col·lectiva que ofereix el treball de Sarah és l'espectacle en En Plo Saló, Port de Pafos, 1-8 Febrer 2008.

Navegació mòbil